تاثیر هوش سازمانی در اثر بخشی مدیران شهرستان آمل در سال تحصیلی 90-89
موضوع اصلی این پژوهش بررسی تاثیر هوش سازمانی بر اثر بخشی مدیران مدارس شهرستان آمل است ؛اگر مدیران ما دارای ویژگی اثر بخشی مدیران باشند می توانند موجب بهبود آموزش و اشتیاق معلمان به کار شوند و در آینده موجبات رشد و توسعه جامعه را فراهم آورند
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 100 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
موضوع اصلی این پژوهش بررسی تاثیر هوش سازمانی بر اثر بخشی مدیران مدارس شهرستان آمل است ؛اگر مدیران ما دارای ویژگی اثر بخشی مدیران باشند می توانند موجب بهبود آموزش و اشتیاق معلمان به کار شوند و در آینده موجبات رشد و توسعه جامعه را فراهم آورند .
در این پژوهش برآنیم تا به تبیین رابطه رابطه چشمانداز استراتژیک ،اعتقاد به سرنوشت مشترک ، عملکرد کارکنان در خصوص میل به تغییر ، تاثیر روحیه ، شاخص اتحاد و توافق ،کاربرد دانش و برخورد مدیران در رابطه با عملکرد کارکنان بر اثر بخشی مدیران بپردازیم .
متغیر مستقل مورد مطالعه تحقیقهوش سازمانی و متغیر وابسته در این تحقیق اثر بخشی مدیران می باشد . این تحقیق از نظر شیوه جمعآوری اطلاعات، توصیفی از نوع زمینه یابی است است.
قلمرو موضوعی این تحقیق بررسی رابطه بین هوش سازمانی و اثر بخشی مدیران می باشد. .قلمرو زمانی تحقیق سال تحصیلی 90-89 می باشد. و قلمرو مکانی تحقیق، مدارس ابتدایی ،راهنمایی و متوسطه شهر آمل می باشد.
جامعه آماری این پژوهش مدیران زن و مرد در سال تحصیلی 90-89 در سه پایه ابتدایی،راهنمایی ،دبیرستان دختران و پسران در شهر آمل می باشد. که تعداد کل آنها 451N=نفر می باشد .
در این تحقیق به دلیل محدود بودن جامعه آماری به استناد جدول گرجسی و مورگان (برآورد حجم نمونه از روی حجم جامعه ) 208N=نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند .
ابزار گردآوری اطلاعات در این پژوهش، پرسشنامه محقق ساخته بوده که بر اساس اهداف و سئوالات اصلی تحقیق ساخته شده است. برای ساخت ابزار پژوهش، ابتدا محقق بسیاری از منابع مرتبط را بررسی نموده، و سپس نظر و پیشنهادات اساتید راهنما، مشاور و مسئولین و متخصصان در تدوین پرسشنامه به کار بسته شد. در نهایت با توجه به تجزیه و تحلیل یافته ها تمامی فرضیه ها تایید شدند .
فهرست مطالب
1 |
چکیده |
فصل یکم:کلیات پژوهش |
|
2 |
1-1-مقدمه |
3 |
1-2-بیان مسئله |
4 |
1-3-اهمیت وضرورت تحقیق |
6 |
1-4-اهداف تحقیق |
7 |
1-5-فرضیه ها |
7 |
1-6-سوالات ویزه پژوهش |
8 |
1-7-متغیر های پژوهش |
9 |
1-8-تعاریف نظری و عملیاتی پژوهش |
فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق |
|
13 |
2-1-مقدمه |
14 |
2-2-مبانی نظری |
48 |
2-3- پیشینه تحقیق |
48 |
2-2-1- تحقیقات داخلی |
52 |
2-2-2- تحقیقات خارجی |
فصل سوم :روش شناسی تحقیق |
|
54 |
3-1-مقدمه |
54 |
3-2-نوع تحقیق |
55 |
3-3-جامعه آماری |
55 |
3-4- نمونه و روش نمونه گیری |
56 |
3-5-ابزار جمع آوری داده ها |
57 |
3-6-روایی و پایایی ابزار اندازه گیری |
60 |
3-7-روش جمع آوری داده ها |
60 |
3-8-روش آماری تجزیه و تحلیل داده ها |
فصل چهارم :تجزیه و تحلیل یافته ها |
|
63 |
مقدمه |
فصل پنجم :نتیجه گیری و پیشنهاد ها |
|
91 |
5-1-خلاصه |
93 |
5-2-نتیجه گیری |
94 |
5-3-پیشنهاد ها |
95 |
5-4-محدودیتها |
96 |
5-5-منابع |
ضمائم فهرست جداول |
|
صفحه |
||
جدول فراوانی 1-4 |
64 |
||
جدول فراوانی 2-4 |
65 |
||
جدول فراوانی 3-4 |
66 |
||
جدول فراوانی 4-4 |
67 |
||
جدول فراوانی 5-4 |
68 |
||
جدول فراوانی 6-4 |
69 |
||
جدول فراوانی 7-4 |
70 |
||
جدول فراوانی 8-4 |
71 |
||
جدول فراوانی 9-4 |
72 |
||
جدول فراوانی 10-4 |
73 |
||
جدول فراوانی 11-4 |
74 |
||
جدول فراوانی 12-4 |
75 |
||
جدول فراوانی 13-4 |
76 |
||
جدول فراوانی 14-4 |
77 |
||
جدول فراوانی 15-4 |
78 |
||
جدول فراوانی 16-4 |
79 |
||
جدول فراوانی 17-4 |
80 |
||
جدول فراوانی 18-4 |
81 |
فهرست نمودارها
|
صفحه |
||
نمودار فراوانی 1-4 |
64 |
||
نمودار فراوانی 2-4 |
65 |
||
نمودار فراوانی 3-4 |
66 |
||
نمودار فراوانی 4-4 |
67 |
||
نمودار فراوانی 5-4 |
68 |
||
نمودار فراوانی 6-4 |
69 |
||
نمودار فراوانی 7-4 |
70 |
||
نمودار فراوانی 8-4 |
71 |
||
نمودار فراوانی 9-4 |
72 |
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
درباره این سایت